joi, 16 noiembrie 2017

Ca să mă vezi, privește-mă în INIMA ta!

Imagine similară
(imagine preluată de la: https://weheartit.com/entry/13815371)

          Nu mă căuta cu mintea pentru că nu mă vei găsi niciodată cu adevărat!
 Vei crede că mă cunoști, că îmi poți intui posibilele reacții, dar vei fi într-o gravă eroare. Nu poți cuprinde necuprinsul  cu mintea omenească, indiferent cât de multă cunoaștere ai crede că deții. Iar atunci când vrei cu tot dinadinsul să mă încadrezi în anumite tipare, îți voi da peste cap toate calculele pentru că nimeni nu mă cunoaște mai bine decât mă cunosc eu însămi. Ce poți să faci este să mă iubești, căci doar iubindu-mă cu adevărat, mă vei cunoaște exact așa cum sunt.
Coboară-ți mintea în inimă! Caută-mă în adâncul inimii tale și mă vei putea vedea mai clar ca niciodată! Vei simți că te primesc în viața mea cu brațele deschise, indiferent dacă dorești să aduci pace ori furtună în sufletul meu, care îți va fi recunoscător și îți spune cu bucurie: 

- Bun venit, călătorule! Pacea să fie cu tine! Mă bucur să te cunosc! Mulțumesc pentru că ești aici și acum în viața mea! Dumnezeu să ne binecuvânteze drumul! 



(✿❤✿ Michel Pépé - Lumière du Coeur - Elixir d'Amour - https://www.youtube.com/watch?v=rHyPTAzA-h8&index=3&list=RDQqVPPLAhAus)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La fermă - imagini pentru activități despre animale domestice

 Materiale didactice pentru activități despre animale domestice