joi, 9 noiembrie 2017

Atunci am devenit POEZIE

Imagine similară
(imagine preluată de la: https://www.lelong.com.my/diy-oil-painting-40-50-hug-zuomii-150534861-2015-03-Sale-P.htm)

Noi știam, iubire, noi știam
că dragostea începe cu Dumnezeu
și tot spre El se îndreaptă.
Noi știam, iubire, noi știam
că poezia izvorăște din inima divinității
și se-ntrupează abia când ultimul cuvânt se așterne
pe cărarea deschisă către sufletul aproapelui.
Noi știam, iubire, noi știam
că  dragostea neprefăcută și desăvârșită
nu are loc în mintea cea veșnic agitată,
ci sălășluiește într-o inimă curată,
într-un suflet golit de el însuși.
Noi știam, iubire, noi știam mult prea bine
că dragostea adevărată se clădește pe ascultare
pe adevăr, uneori chiar și pe durere,
dar, mai ales, pe răbdare, îndelungă răbdare...
Ia-mă de mână și hai să privim văzduhul! ți-am spus.
Iar inimile noastre se vor deschide asemeni trandafirilor...
Iartă-mi țepii și lasă-mă să-ți mângâi rănile!
Sărută-mi fruntea! Îmbrățișează-mi gândurile!
Iubire, tu, iubirea mea, în taina nopții m-am uitat în ochii tăi
și-abia atunci am înțeles că devenisem POEZIE...


(♡ Michel Pépé - La Rose Magnifique - Elixir d'Amour - https://www.youtube.com/watch?v=QqVPPLAhAus)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La fermă - imagini pentru activități despre animale domestice

 Materiale didactice pentru activități despre animale domestice