joi, 19 octombrie 2017

OGLINDĂ, OGLINJOARĂ, ARATĂ-MI CINE SUNT EU CU ADEVĂRAT!


    Oglinzile eseniene
 ( ale introspeției, ale cercetării de sine)

                  Imagine similară
                     (imagine preluată de la: https://www.michaelsanders.co/blog/2016/2/1/mirrors)

                 Esenienii susțineau că întreaga noastră viață reprezintă o succesiune de lecții pe care le parcurgem pas cu pas în drumul nostru către AUTO-CUNOAȘTERE. Fiecare lecție este, e fapt, o oglindă prin care ne putem vedea așa cum suntem noi cu adevărat. Tot esenienii, prin teoria celor șapte oglinzi, afirmau că profesorii care ne sprijină în drumul cunoașterii sunt ceilalți oameni care vin la un moment dat în viețile noastre.
Cunoaște-te pe tine însuți! Dar pentru a te cunoaște e nevoie să te privești, să te vezi și să te observi așa cum ești tu cu adevărat.
Astfel, potrivit poporului esenian, cele șapte LEGI ALE OGLINDIRII sunt următoarele:

1.      Oglinda a ceea ce suntem în acest moment
2.      Oglinda a ceea ce judecăm în acest moment
3.      Oglinda a ceea ce am pierdut, oferit, cedat, la un moment dat
4.      Oglinda celei mai adânci iubiri (sau frici), neterminate (care este și astăzi)
5.      Oglinda care îl reflectă pe tatăl tău (pe mama ta)
6.      Oglinda care reflectă cele mai mari provocări, frici,
7.      Oglinda care reflectă percepțiile noastre


         Tu, SUFLET drag și OM al Lui Dumnezeu, nu ești ceea ce văd ceilalți la tine, nu ești ceea ce cred alții despre tine, tu ești TU, ești FIINȚA cea dincolo de emoții, dincolo de gânduri, dincolo de oglinzi sau măști. Ești INIMA lumii, ești CONȘTIINȚA pură a divinității, întrupată aici, pe pământ.
                    Suflete drag, tu știi cine ești cu adevărat? Privește în oglindă și spune așa:
Oglindă, oglinjoară, arată-mi cine sunt EU cu adevărat!
                     Iar OGLINDA îți va arăta negreșit ADEVĂRUL.
              Ființă minunată care citești aceste rânduri, îți doresc să VEZI clar și să FII un adevărat Maestru al Vieții trăite în adevăr, în iubire, în pace, în lumină și înțelepciune.
            Iar vouă, tuturor celor care ați trecut prin viața mea chiar și pentru perioade foarte scurte de timp, VĂ MULȚUMESC! Vă mulțumesc pentru oglinzile pe care le-ați ținut îndreptate spre mine! Doar așa m-am putut vedea cu adevărat și am am înțeles unde am greșit când m-am depărtat de ADEVĂRUL inimii mele.



Vă iubesc, suflete dragi care mi-ați binecuvântat sufletul cu cele mai alese daruri!

               Mai jos postez un film în care Gregg Braden explică LEGILE OGLINDIRII, detaliind modul în care funcționează fiecare oglindă:
                      VIZIONARE PLĂCUTĂ!

(Cele 7 oglinzi Eseniene - Gregg Braden - https://www.youtube.com/watch?v=QKCDY93APWs)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La fermă - imagini pentru activități despre animale domestice

 Materiale didactice pentru activități despre animale domestice