joi, 28 ianuarie 2016

Sărutul se fură



            
(sursă imagine internet )

            Băiețelul îi spuse fetiței: „Aș vrea să fim împreună mereu. Să am grijă de tine și să te iubesc, să ne facem o casă ca asta pe care o construim acum, cu garaj, cu mașini multe...”
Copila îl ascultă uimită, spunându-și în gând: „Asta s-o crezi tu. Eu nu mă mărit. Acum construim căsuța,  ne jucăm, dar când vom fi mari...știu eu mai bine ce va fi.”
              Tânărul îi spuse fetei: „ Ești delicată, asemeni unei flori. Tu sei bella, una bella ragazza! Hai să-ți vând un pont. Atunci când vei fi mai mare, ar trebui să încerci să faci  dragoste cu un sculptor sau cu un pictor, dacă vrei să te simți iubită. Artiștii știu să atingă cu adevărat trupul unei femei.”
Fata îl privi pe tânăr, măsurându-l din cap până-n picioare și se amuză.  
Cât de interesant voia să pară... mai ales când începea să vorbească într-o italiană stricată, vrând să-l imite pe Eros Ramazzotti.
               Tânărul îi spuse fetei „Te iubesc! Te iubesc cu adevărat! Te iubesc pentru că ești frumoasă, ești finuță, ești inteligentă.” 
Ea s-a întristat, întrebându-l cu vocea stinsă:  Știi ce e iubirea  adevărată???   Oare mă vei iubi și când nu voi avea chef să mă aranjez, când voi avea toane, când voi uita tot ce știu, când voi plânge, chiar și fără motive aparente, când voi fi  nesigură și mă voi simți pierdută...?  Să nu-mi mai spui că mă iubești, pentru că iubirea nu înseamnă să-ți fie drag un chip, ci să cunoști un suflet, să-i vezi  partea întunecată, și, cu toate astea, să-l accepți așa cum este, fără să încerci să schimbi ceva la el. 
               Bărbatul îi spuse femeii cu chip de copil: „Vrei să te sărut?”
Ea tăcu  și în adâncul nopții, inima sa  începu să cânte: „Iubire, nu știai că sărutul se fură? Nu se cere. Niciodată nu se cere...”


( ♥♫Stolen kiss - ERNESTO CORTAZAR♥♫ - https://www.youtube.com/watch?v=A58tVTMaAug ) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La fermă - imagini pentru activități despre animale domestice

 Materiale didactice pentru activități despre animale domestice