luni, 5 octombrie 2015

Cântecul Iubirii

imagine preluată de pe site-ul  http://www.rogoblen.ro/forum/viewtopic.php?f=66&t=513 )



lasă-mă să-ți citesc în suflet
Iubire
să-ți cioplesc fericirea în piatră
să-ți alin ochiul trist
netrezit
 care ar vrea atâtea să vadă
lasă-mă să-ți citesc în suflet
Iubire
să-ți mângâi fruntea-ntunecată
să-ți sărut  rănile sacre
când inima ți-e-ndoliată
lasă-mă să-ți citesc în suflet
Iubire
să -ți cânt psalmul din taină
să te descânt
să-ți fie somnul lin și visul senin
să-ți ghicesc
gândurile ce se ascund uneori
de ochii mei prea curioși
și mult prea-ntrebători
lasă-mă să-ți citesc în suflet
Iubire
să-ți onorez mâinile
cu care mă strângi la piept
când vreau să fug departe
când ridic ziduri
între inimile noastre
când  mi-e greu și nu știu
să-ți spun că fără tine sunt nimic
Iubire







Andrea Bocelli and Katherine Jenkins - I believe (versuri romana)

(https://www.youtube.com/watch?v=QLmQ56Y1yJ0 )

2 comentarii:

  1. Lasă-mă să-ți citesc,
    să-ți cioplesc,
    să-ți alin,
    să-ți citesc,
    să-ți mângâi,
    să-ți sărut,
    să-ți cânt,
    să-ți ghicesc,
    să-ți onorez,
    ce altceva decât
    iubire,
    și să-ți mai spun
    că fără tine sunt nimic...

    Iată coloana infinitului zidită în centrul poemului, cu dibăcie și har, de un autor care nu face risipă de cuvinte atunci când sculptează cu penița pe hârtie sentimente atât de frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, domnule Mocanu, pentru cuvintele așternute pe această pagină!Vă salut cu mare drag!

      Ștergere

La fermă - imagini pentru activități despre animale domestice

 Materiale didactice pentru activități despre animale domestice