joi, 15 iunie 2017

MULȚUMESC, iubită Iasomie!


Iubită iasomie, îți mulțumesc pentru că ești aici, chiar în fața casei mele și îmi îmbrățișezi visurile ce se înalță unul câte unul spre văzduhul senin al unei veri minunate!
Îți mulțumesc pentru toate diminețile de primăvară când eram, poate, prea grăbită să observ farmecul zâmbetului tău. Îți mulțumesc și pentru că așteptai tăcută să mă întorc acasă, întâmpinându-mă cu drag, chiar dacă, de cele mai multe ori, eram cu gândurile atât de departe, încât abia te priveam fugitiv, apoi îmi concentram atenția către alte lucruri pe care atunci, la acea vreme, le credeam a fi mai importante. Iartă-mi ignoranța! Ce bine ar fi fost să fi deschis ochii cu adevărat și să-mi fi dat seama de binecuvântările pe care mi le dăruiai fără să-mi ceri nimic în schimb!
Mulțumesc, iubită iasomie! Îți mulțumesc  pentru că, deși niciodată nu ți-am arătat recunoștința și prețuirea, tu ai continuat să înflorești, să-mi oferi parfumul tău, să îmi bucuri privirea cu florile tale delicate. Atâtea primăveri ai înflorit, iubită iasomie, iar eu nu am știut să mă bucur cu adevărat de darurile ce mi le-ai oferit cu drag!
Te privesc, iubită floare aleasă, te mângâi cu drag, iar inima îmi tresaltă de bucurie!  Îmi vine să strig cât pot de tare: ACUM VĂĂĂD! Văd clar! E atâta iubire în jur! Atâta lumină! 
***
Suflete frumos, iubește fără limite! Dăruiește fără să aștepți ceva în schimb!
Iubește cât de mult poți, căci doar o inimă care iubește cu adevărat nu se teme de timp! Iubește, chiar dacă uneori se întâmplă să te doară! Iubirea nu doare, însă așteptările noastre neîmplinite dor și provoacă răni.
Înflorește, inimă frumoasă ce ești! Împrăștie-ți parfumul iubirii care nu are hotare. Nu oferi celor din viața ta parfumul suferinței, al durerii, ori al însingurării! Alege să iubești, să visezi, să crezi, să fii fericit și împăcat cu tine însuți! Alege să fii liber! Oferă-le tuturor parfumul dulce al Iubirii, Compasiunii, Prieteniei, Adevărului, Dreptății!
Chiar dacă IUBIREA ta nu va fi observată mereu de cei din jurul tău, ea  va face minuni, ajutându-i  să se trezească din somnul uitării care îi ține captivi într-un vis colectiv, departe de Adevăr. Iubirea ta îi va ajuta să-și amintească de adevărata lor cale și să înțeleagă că viața nu te grăbește nicăieri. Ea doar îți cere să fii PREZENT, să te bucuri de călătoria ta, având mintea luminată și inima deschisă pentru a primi minunatele lecții ale iubirii.
Suflete drag, FII Iubire! Fii Iasomie! Când vine vremea ca florile să se scuture, vei simți că nu vei fi înflorit în zadar...


 


                          



         Postez mai jos un cântec frumos despre  iubirile strânse într-un buchet al VIEȚII, menite să ne călăuzească pas cu pas, în drumul nostru spre LUMINĂ.Important este să le vedem cu adevărat așa cum sunt ele și să le înțelegem lecțiile.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La fermă - imagini pentru activități despre animale domestice

 Materiale didactice pentru activități despre animale domestice