marți, 25 aprilie 2017

M-am născut să te iubesc


Imagini pentru dansând cu iubirea
(imagine preluată de la: http://radiocatch22.com/dorul-dragostea-iubirea/)


M-am născut să te iubesc
să-ți sărut fruntea, ochii, buzele, să-ți îmbrățișez inima
să-ți mângâi aripile atunci când uiți că poți zbura
m-am născut să te iubesc
la răscruce de drumuri,
de mii de ani te aștept ca să-ți urmezi calea inimii
Binecuvântați să-ți fie pașii prin viață!
Fericit să-ți fie sufletul frumos!
Senină să-ți fie privirea!
M-am născut să te iubesc
 Într-o noapte de iarnă m-am
născut să-ți cânt dragostea,
să-ți sărut inima când uitarea îți încuie mintea cu lanțuri grele
M-am născut să te iubesc
să-ți spun că doar împreună putem zbura
E de ajuns să taci și să mă privești
Ochii mei îți vor povesti că dragostea adevărată începe în inimă
și tot în inimă se termină
Până atunci, ia-mă de mână și nu-mi da drumul!
Hai să dansăm pe ritmul iubirii
de la început până la sfârșit, către noi începuturi!...



(Monica Bellucci - Leonard Cohen - Dance Me To The End Of Love - https://www.youtube.com/watch?v=dBQ_0oxV_Yo)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La fermă - imagini pentru activități despre animale domestice

 Materiale didactice pentru activități despre animale domestice