joi, 18 august 2016

Regăsirea

( imagine preluată de la: http://desene-picturi.blogspot.ro/2012/06/campuri-aurii-sau-vis-de-iubire-in.html)


Aș fi rămas cu mine
mi-ar fi fost cald și bine
dar am ales
m-am abandonat
la granița dintre iubire și păcat
în brațele tale
întrebătoare, neîncrezătoare
întinse către cerul gândurilor mele
otrăvit de săgețile minții
***
aș fi rămas cu mine
mi-ar fi fost cald și bine
dar am ales
m-am abandonat
la granița dintre iubire și păcat
în brațele tale mângâietoare
împreunate ca-ntr-o rugăciune
plămădită din focul inimii sacre
și rostită în limba iubirii
M-am văzut în strălucirea ochilor tăi
M-am ascuns de mintea ce mă cerceta
și m-am deschis inimii tale
i-am auzit bătăile
i-am simțit durerea
i-am văzut închisoarea
Ochiul meu era neputincios
privea și vărsa câte o lacrimă
Nu putea să-ți vorbească
Dar a ales să te privească în tăcere
Să te vegheze
și să te iubească
***

aș fi rămas cu mine
mi-ar fi fost cald și bine
dar am ales
m-am abandonat
la granița dintre iubire și păcat
în brațele tale sfâșietoare
în privirea-ți cufundată  în uitare
M-ai aruncat departe într-un Mine străin
M-am privit cu ochi necunoscuți
m-am gustat cu o gură amară
m-am auzit cu urechi neînțelese
am plâns, am râs
m-am cutremurat
am îngenuncheat
m-am aruncat spre pământ
și m-am predat iubirii
Am construit un pod între inimile noastre
dar ușa ta era ferecată cu lacătul durerii
***
Aș fi rămas cu mine
mi-ar fi fost cald și bine
dar am ales Calea renunțării
Pe cărarea cea strâmtă  spre Împărăția Luminii
m-am oprit la răscruce de drumuri
mi-am adăpat inima însetată
îmbrățișându-i durerea
ascultându-i dorurile
sărutându-i rănile.
Am rătăcit pe Cale
doar ca să mă regăsesc
și să mă privesc în Oglinda Iubirii.



(I am   Nirinjan Kaur  Subt  Castellano)
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La fermă - imagini pentru activități despre animale domestice

 Materiale didactice pentru activități despre animale domestice